Sıkça Sorulan Sorular

Ürünüm kargoda hasarlandı. Tazmin sürecini nasıl başlatabilirim?

Çıkışını yapmış olduğunuz üründe taşıma esnasında hasar/kırık/kayıp vb. olması durumunda, alıcınızın ürünü teslim alırken kargo görevlisi ile birlikte kontrol etmesi ve ilgili durumu “hasar tespit” tutanağı ile kanıtlaması gerekir. İlgili tutanak doğrultusunda çıkış yapmış olduğunuz kargo şubesi ile tazmin işlemini başlatabilirsiniz.
Not: Değerli eşya, sıvı ve cam ürünler tazmin kapsamına girmemektedir.

Kendi kargo anlaşmam ile gönderim sağlayabilir miyim?

12 Eylül 2019 itibarıyla, Özel Kargo kampanyası sistemine dahil olmuş olan tüm mağazalarda bu anlaşmanın kullanılması gerekmektedir. Bu tarihten sonra oluşacak olan tüm siparişler için, kampanya kodu ile şubeniz üzerinden işlem yapmanız gerekmektedir.

Ürünlerime Aynı Gün Teslimat (AGT) nasıl tanımlarım?

İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Konya, Adana, Balıkesir ve Mersin illerinde anlaşmalı kurye firmamız aracılığı ile Aynı Gün Teslimat Hizmeti sağlanmaktadır. Ürünlerinizi “Aynı Gün Teslimat” sistemine dahil etmek için talep açarak talebinizi iletebilirsiniz.

Kargo şablonumda kargo kampanya kodu çıkmadı. Ne yapmalıyım?

Sipariş Yönetimi başlığı altındaki Sipariş Listesi sekmesini tıklayın. Siparişinizi onayladıktan sonra, Kampanya kodunu siparişin sağ tarafında bulunan Kargo Şablonu sekmesine tıklayarak görebilirsiniz. Şablon açılan ekranın alt tarafında yer alır ve 15 hanelidir.